Наші вакансії
Атолл Дбає. Ми – сучасна компанія, яка піклується про своїх співробітників. Для нас важливі здорові колективні відносини та постійне вдосконалення нашої корпоративної культури, яка створює комфортні умови праці.
Атолл Надихає. У наших співробітників є перспективи професійного розвитку та кар'єрного зростання, бо компанія надає можливість брати участь у тренінгах, курсах і семінарах, а також реалізовувати свої ідеї та проєкти. Атолл Холдінг невпинно розвивається у напрямках інформаційних технологій, девелопменту та автомобільного бізнесу. Ми постійно знаходимось у русі за інноваціями, розвитком та поліпшенням того, що є зараз.
Атолл Мотивує. Ми пропонуємо конкурентоспроможну заробітну плату та соціальні гарантії.
Атолл Гарантує. Робота над цікавими передовими бізнес-проєктами, підтримка ініціатив, можливість реалізувати свій потенціал та досягти вершин у сфері, яку любите.
Атолл Сприяє. Якщо ви невпевнені, чим хочете займатись та в чому ваша сила, але жадаєте бути продуктивними та успішними, Атолл Холдінг допоможе вам знайти ваше покликання та реалізуватися в потрібному напрямку. Наше кредо - створити всі умови для того, щоб кожен співробітник зміг реалізувати свій потенціал і знайти своє покликання.
Декілька порад для майбутніх співробітників від Атолл Холдінг:
Розкажіть про свої інтереси та здібності на співбесіді. Рекрутер допоможе вам зрозуміти, які посади та проєкти можуть бути вам цікавими.
Будьте активні в компанії. Беріть участь у корпоративних заходах, пропонуйте свої ідеї та проєкти.
Не бійтеся експериментувати. Пробуйте різні напрямки діяльності, щоб знайти те, що вам найбільше подобається.
Помилятися – це ок! Не помиляються тільки ті, хто не діє! Головне, проаналізувати, визнати свої помилки та зробити правильні висновки. Атолл Холдінг це дуже цінує.
Ми з нетерпінням чекаємо співпраці саме з Вами! До зустрічі в Atoll Holding.
ТОВ «Автотрейдінг АГ»
Київ, пр-т Берестейський 67
Економіст планово-економічного відділу
Автотрейдінг Атолл Груп займається дистрибуцією, продажем і сервісним обслуговуванням автомобілів та є одним з провідних експертів у виборі авто.
Наразі ми шукаємо економіста планово-економічного відділу керуючої компанії групи Автотрейдінг.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Гідну заробітну плату;
Медичне страхування;
Зручне розташування офісу;
Гібридний формат роботи, який передбачає поєднання роботи в офісі та віддалено;
Робочий графік: Пн-Пт з 09:00-18:00.
Основні вимоги:
Повна вища економічна освіта або студенти магістратури економічних спеціальностей;
Бажаний досвід роботи на аналогічній посаді;
Знання основ бухгалтерського та управлінського обліку;
Досвід роботи в 1С7, 1С8;
Впевнений користувач Excel (вміння використовувати основні та логічні функції, робота зі зведеними таблицями, діаграмами);
Відповідальність, уважність до деталей, аналітичний склад розуму, комунікабельність, порядність, пунктуальність.
Додаткові переваги:
Досвід з ведення управлінського обліку (знання основних форм: BS, P&L, CF та суті управлінської фінансової звітності), бюджетування та фінансового аналізу;
Вміння працювати з Power Point (підготовка презентацій), Power Query та Power BI.
Основні обов’язки:
Ведення управлінського обліку керуючої компанії в 1С;
Збір, детальна перевірка та зведення управлінських звітів, інших розрахунків групи компаній Автотрейдінг;
Складання основних та додаткових управлінських звітів керуючої компанії;
Участь у проведенні аналізу результатів діяльності компаній: впливу кількісних та фінансових показників, відхилень від плану та динаміки у порівнянні з попередніми періодами;
Складання різних зведених звітів по групі компаній за даними 1С, підготовка даних на запит керівництва;
Аналіз дебіторської заборгованості групи компаній;
Підготовка бюджету керуючої компанії за встановленою формою;
Участь у процесі бюджетування групи компаній: підготовка даних для розробки нормативів та цільових показників для планування;
Участь у внесенні змін до управлінського обліку, створенні нових звітів, розробці та оновленні інструкцій з ведення управлінського обліку.
Якщо Вас зацікавила вакансія — надсилайте своє резюме! Будемо раді бачити Вас у нашій команді!
1-й Автоцентр SKODA
м. Київ, пр-т Берестейський, 67
Майстер-приймальник ділянки технічного обслуговування
Заробітна плата: 45 000 - 50 000 грн
Вимоги до кандидата:
Знання технічних характеристик автомобілів, їх будови та правил експлуатації
Знання технології проведення ремонтних та сервісних робіт
Досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років
Досвід робити з первинним бухгалтерським документообігом
Досвід роботи з програмним продуктом 1С Підприємство
Досвід роботи з програмними продуктами Microsoft
Впевнений користувач програмним продуктом ETKA
Впевнений користувач програмними продуктами ElsaPro
Впевнений користувач ПК та периферійними пристроями
Водійські права категорії В, практичний досвід керування автомобілем
Обов’язки:
Приймання автомобілів на сервісне обслуговування і ремонт
Складання наряду-замовлення
Супровід та контроль замовлення клієнта
Консультування клієнтів за телефоном (вартість технічного обслуговування та ремонту тощо)
Умови роботи:
Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії
Офіційна заробітна плата 45 000 - 50 000 грн
Позмінний графік роботи
Забезпечення спецодягом, комфортні умови праці
Можливість розвиватися
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Автослюсар розвал - сходження, шиномонтажник
Заробітна плата: від 35 000 грн (заробітна плата залежить від виробітку)
Вимоги до кандидата:
Базові знання будови та принципів роботи автомобіля
Практичні навички налаштування розвалу-сходження
Практичні навички з ремонту та обслуговування ходової частини автомобіля, гальмівної системи та системи охолодження
Практичні навички для проведення шиномонтажних робіт
Вміння користуватися спеціалізованим обладнанням
Досвід роботи на СТО від одного року
Обов'язки:
Проведення комплексної діагностики розвалу-сходження
Налаштування та корекція кутів розвалу з використанням спеціалізованого обладнання
Проведення планових ТО та ремонту систем автомобіля
Проведення шиномонтажних робіт
Умови роботи:
Спецодяг
Гнучкий графік роботи
Розмір заробітної плати від 35 000 грн (залежить від виробітку)
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Автомаляр
Заробітна плата: від 40 000 грн (заробітна плата залежить від виробітку)
Вимоги до кандидата:
Досвід роботи на станції технічного обслуговування від 2-х років
Професійно-технічна освіта
Знання технології фарбування та підготовки до фарбування автомобілів
Обов’язки:
Фарбування та полірування кузова автомобілів
Умови роботи:
Гнучкий графік роботи
Профільне навчання
Спецодяг
Розмір заробітної плати від 40 000 грн (залежить від виробітку)
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Автоелектрик-діагност
Заробітна плата: від 35 000 грн (заробітна плата залежить від виробітку)
Вимоги до кандидата:
Поглиблені знання принципів роботи автомобіля і системи електрообладнання
Практичні знання для проведення комп’ютерної діагностики на спеціалізованому обладнанні
Вміння здійснювати пошук несправностей з подальшим їх усуненням
Практичні знання та досвід роботи з електрообладнанням автомобілів групи VAG
Досвід роботи на СТО не менше 5-ти років
Умови роботи:
Гнучкий робочий графік
Профільне навчання
Спецодяг
Розмір заробітної плати від 35 000 грн (залежить від виробітку)
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Адміністратор відділу в автосалон
Вимоги до Кандидата:
Вища освіта
Досвід роботи на адміністративній посаді від 2-х років
Знання програми 1С
Знання страхових продуктів
Впевнений користувач ПК
Претендент на дану посаду має бути комунікабельним, акуратним, уважним до дрібниць, пунктуальним, гарним виконавцем, вміти працювати в команді і бути приязним.
Функціональні обов’язки:
Ведення діловодства
Ведення первинного бухгалтерського обліку в 1С
Оформлення страхових полісів
Формування пакету документів, що супроводжують угоду з продажу автомобіля
Ведення звітності
Формування прайс-листів на автомобілі
Прийом та перерозподіл дзвінків.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування
Заробітна плата 25000 грн (ставка + бонусна частина)
Графік роботи позмінний з 9:00 до 18:00 (два вихідних на тиждень)
Можливість кар'єрного зростання.
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Дилерський центр "Авто-Київ"
Київ, пр-т Берестейський 67, метро Нивки
Автослюсар
ДП «Авто-Київ» офіційний дилер автомобілів SEAT В Україні.
Підприємство працює з 2003 року і входить до складу групи компаній «Атолл Холдінг», яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.
Вимоги до Кандидата:
Досвід роботи автослюсарем, бажано з автомобілями концерну VAG;
Знання будови автомобіля, принципів роботи його основних систем;
Вміння використовувати діагностичне обладнання та інструменти;
Уважність до деталей та вміння працювати в команді.
Обов'язки:
Проведення технічного обслуговування автомобілів;
Діагностика несправностей та планові ремонти автомобільної техніки;
Забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
П'ятиденний робочий тиждень з 9:00-18:00;
Медичне страхування.
Автоелектрик - діагност
ДП «Авто-Київ» офіційний дилер автомобілів SEAT В Україні.
Підприємство працює з 2003 року і входить до складу групи компаній «Атолл Холдінг», яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.
Вимоги до Кандидата:
Наявність відповідного досвіду роботи, бажано з автомобілями концерну VAG;
Вміння аналізувати несправності;
Знання принципів побудови електросхем автомобіля та вміння їх читати;
Здатність ефективно працювати в команді та виконувати поставлені завдання вчасно та якісно.
Обов'язки:
Діагностування електронних компонентів автомобілів сімейства VAG за допомогою спеціального діагностичного обладнання;
Проведення збирання/розбирання авто в ході діагностичних робіт;
Монтаж додаткових систем захисту автомобіля (сигналізацій, протиугонних систем).
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
П'ятиденний робочий тиждень з 09:00-18:00;
Медичне страхування.
Київ, пр-т Берестейський 67
Системний адміністратор з управління ІТ-інфраструктурою
Шукаємо системного адміністратора для підтримки та розвитку IT-інфраструктури. Позиція передбачає роботу з комплексними системами, налаштування та оптимізацію інфраструктури, а також участь у стратегічному плануванні IT-проектів. Якщо ви готові взяти на себе відповідальність за управління системами, хочете розвивати технічні можливості бізнесу та вдосконалюватися як професіонал, ця вакансія для Вас.
Вимоги до Кандидата:
Досвід роботи на посаді системного адміністратора від 5 років;
Англійська мова на рівні для роботи з технічною документацією;
Впевнені знання ОС Windows Server та Linux (Debian, Ubuntu, CentOS, Alpine);
Досвід роботи з M365, Active Directory/EntraID (hybrid), Exchange (on-prem/Online), VMWare vSphere, VMWare Cloud Director;
Навички адміністрування баз даних та високодоступних кластерів (MS SQL/Postgres/MySQL/MariaDB);
Досвід роботи з мережами та мережевим обладнанням (Cisco, MikroTik, Ubiquiti);
Розуміння принципів контейнеризації та досвід роботи з Docker, Docker Compose, Kubernetes;
Знання мережевих протоколів та налаштування мережевої інфраструктури (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN (IPSec, Wireguard, L2TP/IPSec));
Розуміння концепцій інформаційної безпеки, управління доступом та політик безпеки; навички роботи з системами безпеки;
Розуміння концепції Observability; досвід роботи з системами моніторингу, агрегації журналів та візуалізації (Zabbix, Prometheus, Grafana, Loki);
Навички автоматизації рутинних задач за допомогою скриптів (PowerShell, Bash);
Знання концепцій Immutable Infrastructure та Infrastructure as Code;
Досвід роботи з системами резервного копіювання та відновлення (Veeam тощо);
Проактивність, ініціативність та відповідальність;
Комінікабельність, досвід роботи в команді;
Аналітичний склад розуму, здатність до самоорганцізації, навички тайм-менеджменту, вміння швидко приймати рішення в стресових ситуаціях.
Додаткові переваги:
Сертифікації (Microsoft, CompTIA, Linux Foundation, тощо);
Знання хмарних технологій (Azure, AWS);
Досвід роботи з інструментами CI/CD;
Розуміння принципів DevOps та SRE;
Досвід роботи з Terraform для інфраструктурних проектів;
Досвід роботи з Ansible, DSC;
Навички роботи з системами звітності M.E.Doc, Fredo;
Навички роботи з обліковими системами BAS/1C.
Обов’язки:
Адміністрування розподіленої IT-інфраструктури групи компаній; друга лінія підтримки сервісів;
Оптимізація та автоматизація процесів IT-інфраструктури;
Резервне копіювання та відновлення даних;
Планування та проектування разом з командою IT-інфраструктури та сервісів;
Моніторинг, підтримка та усунення несправностей у роботі систем;
Розробка та впровадження заходів з інформаційної безпеки;
Документування сервісів, процесів та інфраструктури.
Умови роботи:
Офіційне працевлаштування;
Зручне розташування офісу біля ст.м. Нивки;
Гібридний формат роботи, який передбачає поєднання роботи в офісі та віддалено;
Гнучкий графік роботи.
Якщо наші вимоги збігаються з Вашим досвідом та навичками, будемо раді розглянути Ваше резюме!
Єврокар, ПрАТ
Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, будинок 46
Розробник IT Enterprise
Ми запрошуємо в команду фахівця, який готовий взятися за важкі завдання та спільно з нами вдосконалювати нашу систему. Ми пропонуємо можливість працювати в сучасному середовищі, в команді професіоналів, які розуміють важливість технічного вдосконалення та інтеграцій для успішного розвитку бізнесу.
Необхідні навички та досвід:
Вища освіта у сфері інформаційних технологій, комп’ютерних наук або суміжних галузях;
Досвід роботи від 1 року у впровадженні та налаштуванні ERP-систем, розробці програмного забезпечення або аналогічних проєктів;
Знання мов програмування SQL (T-SQL буде перевагою), C# (.NET 3.5/4.0/4.5/5/ASP.NET, .NET Core) та Python;
Досвід роботи з базами даних MSSQL, HTTP-запитами (GET, POST);
Розуміння принципів S.O.L.I.D. та шаблонів проєктування;
Досвід інтеграції через API REST/SOAP або oAuth 2.0;
Навички роботи з конструктором форм, інтерфейсів, методами RRT у платформі IT-Enterprise;
Навички розробки та налаштування бізнес-процесів через Force BPM;
Навички документування вимог користувачів, технічної документації;
Англійська мова — на рівні читання та розуміння технічної документації;
Вміння працювати в команді та ефективно взаємодіяти з іншими відділам.
Обов’язки:
Розробка та налаштування ERP IT-Enterprise відповідно до вимог бізнесу;
Тестування, усунення помилок;
Інтеграція програмного забезпечення з внутрішніми системами, базами даних, API;
Налаштування бізнес-процесів та форм;
Моніторинг та оптимізація продуктивності ERP-системи;
Взаємодія з іншими розробниками та зацікавленими сторонами для вирішення технічних завдань.
Ми пропонуємо:
Цікаві та викликові проєкти для впровадження нових технологій;
Комфортну робочу атмосферу та дружній колектив;
Стабільну, своєчасну заробітну плату (без затримок, в чітко визначені дати);
Графік роботи: Пн-Пт з 9:00–18:00;
Можливісь працювати віддалено або в гібридному форматі;
Офіс в Києві поруч з метро Нивки, облаштований генератором та бомбосховищем.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди надсилайте своє резюме!
ТОВ «Євро Лоджістікс»
Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, 46
Вантажник
Ми шукаємо відповідальну та організовану людину, яка готова приєднатися до нашої команди.
Наші очікування від Кандидата:
Бажаний досвід роботи на складах;
Уважність та вміння працювати в команді.
Що ми пропонуємо Кандидату :
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 17:30;
Корпоративну розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп.
Основні обов’язки:
Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт;
Складування та переміщення вантажів;
Дотримання правил проведення складських операцій.
Якщо Ви маєте бажання приєднатися до нашої команди та працювати у стабільній та перспективній компанії, надсилайте своє резюме.
Ми з нетерпінням чекаємо на Ваш відгук!
ТОВ «Єврокар»
Київ, проспект Берестейський 67
Адміністратор відділу документообігу
Вимоги до Кандидата:
Повна або базова вища технічна освіта;
Досвід роботи на адміністративній або бухгалтерській посаді від 2-х років;
Навички роботи з продуктами Google, 1С 7.7, Microsoft Excel, Microsoft Word або іншими обліковими системами;
Розуміння основ документообігу та оформлення первинної бухгалтерської документації.
Володіння навичками ділового спілкування.
Особисті якості:
Уважність, відповідальність, старанність;
Комунікабельність та вміння ефективно працювати в команді;
Організованість та самостійність у виконанні завдань;
Наполегливість у досягненні результатів;
Готовність проявляти ініціативу та пропонувати нові ідеї для покращення роботи.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Комфортну робочу атмосферу та дружній колектив;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 09.00−18.00;
Комфортний офіс та зручне розташування неподалік ст.м. Нивки.
Обов’язки:
Ведення діловодства та первинного бухгалтерського обліку в програмі 1С;
Формування пакету документів, що супроводжують угоди (наприклад, продаж автомобілів);
Робота з прайс-листами;
Обробка вхідних дзвінків;
Комунікація з дилерською мережею.
Чекаємо на Ваш відгук!
Спеціаліст з планування виробництва
Обов'язки:
Ведення електронного складу автомобілів;
Оперативне вирішення розбіжностей між складами;
Підготовка необхідних документів для завантаження.
Вимоги до Кандидата:
Повна або базова вища технічна освіта (магістр, спеціаліст);
Досвід роботи не менше 2-ох років;
Розуміти основи документообігу;
Впевнений користувач продуктів Google (Google Sheets), Microsoft Exel (продвинутий рівень), Microsoft Word, PowerPoint , 1C 7.7 або інші облікові системи;
Володіти діловою етикою спілкування;
Вміння управляти часом, відповідально відноситись до своїх обов'язків;
Здатність швидко адаптуватися до нових потреб та змін;
Вміти чітко і своєчасно виконувати поставлену задачу;
Вільне володіння українською мовою;
Додатковою перевагою буде знання англійської мови на рівні B1/B2.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Конкурентні умови праці;
Медичне страхування після закінчення випробувального терміну;
Графік роботи: Пн-Пт з 9:00-18:00;
Зручне розташування офісу біля ст.м. Нивки;
Якщо Ви маєте бажання приєднатися до нашої команди та зробити свій внесок у розвиток нашого бренду, будемо раді отримати Ваше резюме!