Наші вакансії

Атолл Дбає. Ми – сучасна компанія, яка піклується про своїх співробітників. Для нас важливі здорові колективні відносини та постійне вдосконалення нашої корпоративної культури, яка створює комфортні умови праці.

Атолл Надихає. У наших співробітників є перспективи професійного розвитку та кар'єрного зростання, бо компанія надає можливість брати участь у тренінгах, курсах і семінарах, а також реалізовувати свої ідеї та проєкти. Атолл Холдінг невпинно розвивається у напрямках інформаційних технологій, девелопменту та автомобільного бізнесу. Ми  постійно знаходимось у русі за інноваціями, розвитком та поліпшенням того, що є зараз.

Атолл Мотивує. Ми пропонуємо конкурентоспроможну заробітну плату та соціальні гарантії.

Атолл Гарантує. Робота над цікавими передовими бізнес-проєктами, підтримка ініціатив, можливість реалізувати свій потенціал та досягти вершин у сфері, яку любите.

Атолл Сприяє. Якщо ви невпевнені, чим хочете займатись та в чому ваша сила, але жадаєте бути продуктивними та успішними, Атолл Холдінг допоможе вам знайти ваше покликання та реалізуватися в потрібному напрямку. Наше кредо - створити всі умови для того, щоб кожен співробітник зміг реалізувати свій потенціал і знайти своє покликання.

Декілька порад для майбутніх співробітників від Атолл Холдінг:

  • Розкажіть про свої інтереси та здібності на співбесіді. Рекрутер допоможе вам зрозуміти, які посади та проєкти можуть бути вам цікавими.

  • Будьте активні в компанії. Беріть участь у корпоративних заходах, пропонуйте свої ідеї та проєкти.

  • Не бійтеся експериментувати. Пробуйте різні напрямки діяльності, щоб знайти те, що вам найбільше подобається.

  • Помилятися – це ок! Не помиляються тільки ті, хто не діє! Головне, проаналізувати, визнати свої помилки та зробити правильні висновки. Атолл Холдінг це дуже цінує.

Ми з нетерпінням чекаємо співпраці саме з Вами! До зустрічі в Atoll Holding.

ТОВ «Автотрейдінг АГ»

Київ, пр-т Берестейський 67

Фахівець з впровадження стандартів в продажах дилерських центрів

50 000 — 60 000 ₴  

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;

  • Своєчасну заробітну плату;

  • Дружній колектив та комфортні умови праці;

  • Менеджмент, який вітає і підтримує прагнення до розвитку і застосування нового ефективного досвіду;

  • Графік роботи: Пн-Пт з 9:00-18:00;

  • Гібридний формат роботи;

  • Медичне страхування.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи не менше 5 років;

  • Навчання в сфері продаж, переговорів,  маркетингу, управління персоналом, публічних виступів, тощо (курси, тренінги, воркшопи) - буде перевагою;

  • Знання технології продажів, психологія продажів, бізнес-процесне управління, побудова мотиваційних програм;

  • Уміння працювати з аналітикою (на рівні користувача та постановщика задачі), розуміння основ маркетингу;

  • Уміння організовувати команди та сприяти досягенню результату;

  • Розробка та впровадження стандартів, скриптів, проведення навчань та workshops, коучинг;

  • Готовність до відряджень;

  • Наявність водійського посвідчення кат. "В"

Завдання й обов’язки:

  • Розвивати та покращувати продажі в дилерських центрах;

  • Брати участь у налаштуванні продажів при відкритті нових автосалонів;

  • Покращувати використання CRM системи;

  • Впроваджувати онлайн-продажі автомобілів;

  • Коучінг, розвиток та навчання відділів продажів;

  • Покращення роботи по проактивним контактам;

  • Розробка та впровадження скриптів;

  • Розробка та впровадження системи моніторингу результатів продажів.

Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме! Будемо раді співпраці з Вами.

Harley-Davidson

Київ, пр-т Берестейський 67

Дніпро, смт Слобожанське, вул. Дружби 3 А

Менеджер ЗЕД

30000-40000 ₴  

Київ, пр-т. Берестейський 67

Вимоги до Кандидата:

  • Вища освіта;

  • Досвід роботи від 1-го року;

  • Знання 1С:8 (базовий рівень);

  • Знання принципів закупівлі товарів, їх аналізу та ціноутворення;

  • Володіння англійською мовою на рівні Upper-Intermediate, із фокусом на письмову комунікацію;

  • Бажано наявність водійського посвідчення кат. «А» або «В».

Обов’язки:

  • Супроводження ЗЕД діяльності підприємства;

  • Робота з бухгалтерською документацією при отриманні товару від постачальників;

  • Допомога в організації, участь в івентах компанії та створенні контенту;

  • Закупівля товарів для салону Harley-Davidson Kyiv та Dnipro;

  • Підготовка та оформлення товаросупровідних документів;

  • Робота з товаром: участь у прийманні товарів від постачальників, проведенні інвентаризацій;

  • Підготовка документів до сертифікації мотоциклів Harley-Davidson;

  • Створення карток товарів в 1С:8, та наповнення опису товару;

  • Підготовка звітів за необхідності.

Ми пропонуємо:

  • Роботу зі світовим брендом мотоциклів Harley-Davidson;

  • Участь в івентах та виставках компанії;

  • Перспективу кар'єрного зростання;

  • Роботу в команді однодумців;

  • Можливість спілкуватися з лідерами думок в галузі;

  • Офіційне працевлаштування;

  • Знижки та бонуси від компанії;

  • Міжнародні відрядження;

  • Онлайн навчання на постійній основі, яке дозволить підвищити професійний рівень; 

  • Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 10:00 до 19:00;

  • Гібридний формат роботи, який передбачає поєднання роботи в офісі та віддалено.

Приєднайтесь до нашого колективу та станьте частиною легенди Harley-Davidson!

Менеджер з продажу мотоциклів Harley-Davidson

25000-70000 ₴  

Київ, пр-т Берестейський 67

Наша команда складається з фахівців, які люблять мотоцикли та прагнуть надати клієнтам найкращий сервіс.

Запрошуємо на роботу Менеджера з продажу мотоциклів, який поділятиме нашу пристрасть до мототехніки.

Вимоги до Кандидата:

  • Досвід роботи у сфері торгівлі авто/мото технікою або у суміжних напрямках від 2-х років;

  • Знання пакета програм Microsoft Office;

  • Бажано володіння англійською мовою на рівні Intermediate;

  • Досвід роботи з 1С буде перевагою;

  • Бажано наявність водійського посвідчення кат. "А";

  • Висока самоорганізація та орієнтація на результат.

Обов'язки:

  • Виконання планів з продажу мотоциклів, одягу та аксесуарів Harley-Davidson;

  • Робота з клієнтами: консультації по телефону та в салоні;

  • Робота з первинною бухгалтерською документацією під час передачі товару клієнту;

  • Обробка заявок інтернет-магазину;

  • Викладка товарів у торговому залі, участь у проведенні інвентаризацій;

  • Проведення тест-райдів мотоциклів Harley-Davidson.

Ми пропонуємо:

  • Високу та стабільну заробітну плату;

  • Комфортні умови праці;

  • Корпоративні знижки для працівників;

  • Роботу зі світовим брендом;

  • Перспективу кар'єрного зростання у компанії;

  • Онлайн  навчання, яке дозволить ознайомитися з товаром Harley-Davidson;

  • Офіційне працевлаштування;

  • Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 10:00 до 19:00.    

Приєднайтесь до нашого колективу та станьте частиною легенди Harley-Davidson!

Ignis power

Київ, пр-т Берестейський 67

Електрик

Компанія пропонує:

  • Цікаву та динамічну роботу;

  • Офіційне працевлаштування;

  • Конкурентну заробітну плату;

  • Корпоративне авто, інструмент та обладнання для виконання робіт;

  • Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 10.00-19.00

Вимоги до Кандидата:

  • Досвід роботи від 2 років (електромонтаж та експлуатація);

  • Знання основ електротехніки та електроніки;

  • Знання схем живлення побутових та цивільних будівель і споруд;

  • Знання технічних вимог до монтажу і прокладки електричної проводки;

  • Знання ПУЕ, ПТЕЕС та ПБЕЕС в обсязі «3» гр. електробезпеки;

  • Вміння читати електричні схеми, схеми комутації та розподільчих пристроїв змінного та постійного струму;

  • Вміння користуватись електроінструментом та вимірювальними приладами;

  • Водійське посвідчення Кат. «В»;

Функціональні обов’язки:

  • Монтаж систем енегроавтономності (інвертори, аккумуляторні батареї);

  • Підключення систем енергоавтономності до електричної схеми (розподільчого щитка) квартири, приватного будинку, магазину, тощо;

  • Встановлення (модернізація) розподільчого щитка під систему енергоавтономності квартири, приватного будинку, магазину тощо;

  • Монтаж та підключення сонячних панелей;

  • Підключення електрогенераторів до систем автономності;

  • Обслуговування систем автономності та електричної частини електрогенераторів.

Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме! Будемо раді співпраці з Вами.

1-й Автоцентр SKODA

м. Київ, пр-т Берестейський, 67

Майстер-приймальник

Обов’язки:

·         Приймання автомобілів на сервісне обслуговування і ремонт

·         Складання наряду-замовлення

·         Супровід та контроль замовлення клієнта

·         Консультування клієнтів за телефоном (вартість технічного обслуговування та ремонту тощо)

 

Вимоги:

·         Знання технічних характеристик автомобілів, їх будови та правил експлуатації

·         Знання технології проведення ремонтних та сервісних робіт

·         Досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років

·         Досвід робити з первинним бухгалтерським документообігом

·         Досвід роботи з програмним продуктом 1С Підприємство

·         Досвід роботи з програмними продуктами Microsoft

·         Впевнений користувач програмним продуктом ETKA

·         Впевнений користувач програмними продуктами ElsaPro

·         Впевнений користувач ПК та периферійними пристроями

·         Водійські права категорії В, практичний досвід керування автомобілем

 

Умови роботи:

·         Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії

·         Офіційна заробітна плата в середньому 30000 - 50000 грн

·         Позмінний графік роботи

·         Забезпечення спецодягом, комфортні умови праці

·         Можливість бронювання

Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Гарантійний інспектор

Обов’язки:

·         Приймання автомобілів на гарантійне обслуговування

·         Оформлення супровідних документів

·         Перевірка та контроль якості виконаних робіт

 

Вимоги:

·         Знання технічних характеристик автомобілів, їх будови та правил експлуатації

·         Знання технології проведення ремонтних та сервісних робіт

·         Досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років

·         Досвід робити з первинним бухгалтерським документообігом

·         Досвід роботи з програмним продуктом 1С Підприємство

·         Досвід роботи з програмними продуктами Microsoft

·         Впевнений користувач програмним продуктом ETKA

·         Впевнений користувач програмними продуктами ElsaPro

·         Впевнений користувач ПК та периферійними пристроями

·         Водійські права категорії В, практичний досвід керування автомобілем

 

 Умови роботи:

·         Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії

·         Офіційна заробітна плата в середньому 30000 - 50000 грн

·         Графік роботи з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00

·         Забезпечення спецодягом, комфортні умови праці

·         Можливість бронювання

 Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Автослюсар розвал-сходження, шиномонтажник

Вимоги:

·         Базові знання будови  та принципів роботи автомобіля

·         Практичні навички налаштування розвалу-сходження

·         Практичні навички з ремонту та обслуговування ходової частини автомобіля, гальмівної системи та системи охолодження

·         Практичні навички для проведення шиномонтажних робіт

·         Вміння користуватися спеціалізованим обладнанням

·         Досвід роботи на СТО від двох років

 

Обов'язки:

·         Проведення комплексної діагностики розвалу-сходження

·         Налаштування та корекція кутів розвалу з використанням спеціалізованого обладнання

·         Проведення планових ТО та ремонту систем автомобіля

·         Проведення шиномонтажних робіт

 

Умови роботи:

·         Спецодяг

·         Гнучкий графік роботи

·         Розмір заробітної плати 30000 - 90000 грн (залежить від виробітку)

·         Можливість бронювання

Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Автоелектрик-діагност

  • Вимоги:

    ·         Поглиблені знання принципів роботи автомобіля і системи електрообладнання

    ·         Практичні знання для проведення комп’ютерної діагностики на спеціалізованому обладнанні

    ·         Вміння здійснювати пошук несправностей з подальшим їх усуненням

    ·         Практичні знання та досвід роботи з електрообладнанням автомобілів групи VAG

    ·         Досвід роботи на СТО не менше двох років

     

  • Умови роботи:

    ·         Спецодяг

    ·         Гнучкий графік роботи

    ·         Розмір заробітної плати 30000 - 90000 грн (залежить від виробітку)

    ·         Можливість бронювання

    Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Хостес (адміністратор залу)

Обов'язки:

Зустріч відвідувачів салону

Спілкування з клієнтами в доброзичливій діловій формі

Надавати клієнтам первинну загальну консультацію

Проводити анкетування, заповнювати листи опутування відвідувачів

Вести облік відвідувань клієнтами автосалону

 

Вимоги:

Повна або неповна вища освіта

Уміння професійно організувати діалог та процес спілкування з клієнтами

Приємна зовнішність та впевненість у собі

Доброзичливість та комунікабельність

Функціональні обов’язки:

 

Умови роботи:

Офіційне працевлаштування

Заробітна плата 14000 грн

Графік роботи позмінний з 9:00 до 18:00 з понеділка по суботу (два через два)

Можливість кар'єрного зростання

Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Маркетолог

1-й Автоцентр SKODA у пошуку Маркетолога

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Стабільну роботу у надійній компанії;

  • Дружню атмосферу та підтримку команди;

  • Графік роботи: Пн-Пт з 09:00—18:00;

  • Зручне місце роботи поруч зі ст. м. Нивки.

Вимоги до Кандидата:

  • Вища освіта;

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років (робота у автомобільній сфері буде перевагою);

  • Знання інструментів та технологій маркетингу (включаючи Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, PPC, SMM, email-маркетинг, SEO-оптимізація);

  • Досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, Сервіси Google, 1-С, Adobe, Canva);

  • Досвід самостійного запуску рекламних кампаній в Google Ads, META Ads;

  • Вміння працювати з графічними редакторами буде перевагою;

  • Розуміння, як позиціонувати продукт/послугу у комунікаціях;

  • Бізнес-орієнтоване мислення та аналітичний підхід;

  • Вміння працювати в команді та розвинені комунікаційні навички, організованість, ініціативність та прагнення до розвитку;

  • Ефективний тайм-менеджмент.

Обов’язки:

  • Участь у розробці та реалізації маркетингової стратегії;

  • Комплексна розробка та впровадження маркетингових кампаній: створення та розміщення реклами (offline, online), проведення акцій та інших промо-заходів спрямованих на збільшення продажів автомобілів, послуг сервісу та популярності 1-й Автоцентр Skoda;

  • Аналіз ринку, конкурентів, поведінки споживачів;

  • Розробка, управління та запуск проєктів дилерського центру;

  • Розвиток соціальних мереж;

  • Взаємодія з підрядниками та партнерами в рамках маркетингової активності;

  • Розробка та управління бюджетом маркетингових кампаній;

  • Аналіз та оцінка ефективності маркетингових кампаній та звітність про результати.

Якщо Вас зацікавила вакансія, надсилайте своє резюме — з нетерпінням чекаємо на Ваш відгук!

Дилерський центр "Авто-Київ"  

Київ,  пр-т Берестейський 67, метро Нивки

Автослюсар

ДП «Авто-Київ» офіційний дилер автомобілів SEAT В Україні.

Підприємство працює з 2003 року і входить до складу групи компаній «Атолл Холдінг», яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.

Вимоги до Кандидата:

  • Досвід роботи автослюсарем, бажано з автомобілями концерну VAG;

  • Знання будови автомобіля, принципів роботи його основних систем;

  • Вміння використовувати діагностичне обладнання та інструменти;

  • Уважність до деталей та вміння працювати в команді.

Обов'язки:

  • Проведення технічного обслуговування автомобілів;

  • Діагностика несправностей та планові ремонти автомобільної техніки;

  • Забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Комфортні умови праці;

  • П'ятиденний робочий тиждень з 9:00-18:00;

  • Медичне страхування.

Автоелектрик - діагност

ДП «Авто-Київ» офіційний дилер автомобілів SEAT В Україні.

Підприємство працює з 2003 року і входить до складу групи компаній «Атолл Холдінг», яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.

Вимоги до Кандидата:

  • Наявність відповідного досвіду роботи, бажано з автомобілями концерну VAG;

  • Вміння аналізувати несправності;

  • Знання принципів побудови електросхем автомобіля та вміння їх читати;

  • Здатність ефективно працювати в команді та виконувати поставлені завдання вчасно та якісно.

Обов'язки:

  • Діагностування електронних компонентів автомобілів сімейства VAG за допомогою спеціального діагностичного обладнання;

  • Проведення збирання/розбирання авто в ході діагностичних робіт;

  • Монтаж додаткових систем захисту автомобіля (сигналізацій, протиугонних систем). 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Комфортні умови праці;

  • П'ятиденний робочий тиждень з 09:00-18:00;

  • Медичне страхування.

Єврокар, ПрАТ

Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, будинок 46

Слюсар з механоскладальних робіт

17 000 — 19 000 ₴  

«ПрАТ Єврокар» є офіційним виробником автомобілів Skoda в Україні

та одним з найбільших виробників легкових автомобілів в Україні.

Ось тут більше про нас: https://www.skoda-auto.ua/company/skoda-prat-eurocar

Ми пропонуємо:

  • Стабільну роботу у надійній компанії;

  • Комфортні умови праці;

  • Офіційне працевлаштування;

  • Службову розвозку для співробітників з м. Ужгород та м.Чоп;

  • Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:30;

  • Корпоративні обіди, абонемент в спортзал та басейн.

Наші очікування від Кандидата:

  • Середня  або вища технічна освіта;

  • Вміння розуміти технічну документацію;

  • Готовність до навчання;

  • Наявність водійського посвідчення кат. "В" буде додатковою перевагою;

  • Ініціативність, націленість на результат.

Чим ви будете займатись:

  • Робота на складальній лінії;

  • Виконання монтажних операцій по складанню автомобіля.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди  надсилайте своє резюме.

Електрик цеху

17 000 — 19 000 ₴  

Запрошуємо Вас долучитися до нашої команди.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну роботу у надійній компанії;

  • Комфортні умови праці;

  • Офіційне працевлаштування;

  • Службову розвозку для співробітників з м. Ужгород та м.Чоп;

  • Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:30;

  • Корпоративні обіди, абонемент в спортзал та басейн.

Наші очікування від кандидата:

  • Досвід роботи на позиції електрика від 3-х років;

  • Середня, технічна освіта;

  • 3-тя група допуску, перевагою буде 4-та група;

  • Відповідальність, результативність, вміння працювати в команді.

Функціональні обов’язки:

  • Обслуговування силових мереж та освітлення, кабельних ліній електродвигунів,

    щитового обладнання;

  • Забезпечення безперебійної експлуатації та справної роботи електрообладнання.

Надсилайте своє резюме. Ми будемо раді бачити Вас у нашій команді!

Менеджер з продажу логістичних послуг

Ми пропонуємо:

  • Офіційне оформлення;

  • Роботу в стабільній компанії;

  • Дружній колектив та комфортні умови праці;

  • Безкоштовні обіди;

  • Можливість безкоштовно відвідувати басейн та спортивний зал;

  • Службову розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп.

    • Графік роботи: Пн-Пт з 09:00—17:30.

    • Пропонуємо різний формат роботи: віддалений, гібридний, в офісі;

    • Місце роботи: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, будинок 46

Наші очікування від Кандидата:

  • Досвід роботи у продажах логістичних послуг від 1–3 років. Досвід роботи в міжнародній

    логістиці буде перевагою;

  • Вільне володіння англійською мовою;

  • Додаткове знання угорської чи словацької буде перевагою;

  • Знання специфіки транспортних процесів (FOB, CIF, митні процедури);

  • Навички роботи з онлайн-інструментами для логістики;

  • Високий рівень володіння ПК - вміння модерувати і вести сайт.

Чим ви будете займатись:

  • Пошук і залучення клієнтів для логістичних послуг (наприклад, морська, залізнична та автомобільна логістика, контейнерні перевезення, 
    термінальні послуги тощо);

  • Підготовка комерційних пропозицій і презентацій;

  • Проведення переговорів із клієнтами через онлайн-канали (Microsoft Teams,

    електронна пошта);

  • Аналіз ринку та конкурентів для оптимізації продажів;

  • Ведення сайту,CRM-системи для відстеження угод. 

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди  надсилайте своє резюме

 із зазначеним рівнем заробітної плати!

Різноробочий (Прибиральник)

10 000 ₴  

Запрошуємо Вас долучитися до нашої компанії.

Очікування від Кандидата:

  • Відповідальність та організованість;

  • Вміння працювати в команді.

Функціональні обов’язки: 

  • Прибирання території та санітарно-побутових  приміщень;  

  • Підсобні та допоміжні роботи на виробничих дільницях та будівельних майданчиках.  

Ми пропонуємо:

  • Стабільну роботу у надійній компанії;

  • Офіційне працевлаштування;

  • Корпоративні обіди;

  • Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 08:00 до 15:00.

Місце роботи: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Соломоново.

Чекаємо на Ваш відгук.

ТОВ «Євро Лоджістікс»

Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, 46

Вантажник

Ми шукаємо відповідальну та організовану людину,

яка готова приєднатися до нашої команди.

Наші очікування від Кандидата:

  • Бажаний досвід роботи на складах;

  • Уважність та вміння працювати в команді.

Що ми пропонуємо Кандидату :

  • Офіційне працевлаштування;

  • Комфортні умови праці;

  • Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 17:30;

  • Корпоративну розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп.

Основні обов’язки:

  • Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт;

  • Складування та переміщення вантажів;

  • Дотримання правил проведення складських операцій.

Ми з нетерпінням чекаємо на Ваш відгук!

Комірник

Ми шукаємо відповідальну та організовану людину, яка готова приєднатися до нашої команди.

Наші очікування від Кандидата:

  • Знати та вміти виконувати постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали щодо організації обліку товарно-матеріальних цінностей;

  • Вміти здійснювати організацію обліку товарно-матеріальних цінностей;

  • Розуміти форми первинної документації та порядок їх заповнення;

  • Розуміти стандарти та технічні умови на товарно-матеріальні цінності;

  • Знати види, розміри, марки, сортність та інші якісні характеристики товарно-матеріальних цінностей та норми їх витрат;

  • Знати схему документообігу;

  • Знання ПК на рівні користувача;

  • 1С та подібні програми складського обліку.

Що ми пропонуємо Кандидату:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Комфортні умови праці;

  • Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 17:30;

  • Корпоративну розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп;

  • Можливість бронювання.

Обов’язки:

  • Оформлення документів на видачу товарно-матеріальних цінностей;

  • Участь у проведенні перевірки точності обліку товарно-матеріальних цінностей на складі;

  • Забезпечення обліку товарно-матеріальних цінностей та дотримання правил складських операцій;

  • Участь у проведенні інвентаризації та у підготовці звітів про роботу складу.

Чекаємо на Ваш відгук!

Зв’язатися з нами