Наші вакансії

Атолл Дбає. Ми – сучасна компанія, яка піклується про своїх співробітників. Для нас важливі здорові колективні відносини та постійне вдосконалення нашої корпоративної культури, яка створює комфортні умови праці.

Атолл Надихає. У наших співробітників є перспективи професійного розвитку та кар'єрного зростання, бо компанія надає можливість брати участь у тренінгах, курсах і семінарах, а також реалізовувати свої ідеї та проєкти. Атолл Холдінг невпинно розвивається у напрямках інформаційних технологій, девелопменту та автомобільного бізнесу. Ми  постійно знаходимось у русі за інноваціями, розвитком та поліпшенням того, що є зараз.

Атолл Мотивує. Ми пропонуємо конкурентоспроможну заробітну плату та соціальні гарантії.

Атолл Гарантує. Робота над цікавими передовими бізнес-проєктами, підтримка ініціатив, можливість реалізувати свій потенціал та досягти вершин у сфері, яку любите.

Атолл Сприяє. Якщо ви невпевнені, чим хочете займатись та в чому ваша сила, але жадаєте бути продуктивними та успішними, Атолл Холдінг допоможе вам знайти ваше покликання та реалізуватися в потрібному напрямку. Наше кредо - створити всі умови для того, щоб кожен співробітник зміг реалізувати свій потенціал і знайти своє покликання.

Декілька порад для майбутніх співробітників від Атолл Холдінг:

  • Розкажіть про свої інтереси та здібності на співбесіді. Рекрутер допоможе вам зрозуміти, які посади та проєкти можуть бути вам цікавими.

  • Будьте активні в компанії. Беріть участь у корпоративних заходах, пропонуйте свої ідеї та проєкти.

  • Не бійтеся експериментувати. Пробуйте різні напрямки діяльності, щоб знайти те, що вам найбільше подобається.

  • Помилятися – це ок! Не помиляються тільки ті, хто не діє! Головне, проаналізувати, визнати свої помилки та зробити правильні висновки. Атолл Холдінг це дуже цінує.

Ми з нетерпінням чекаємо співпраці саме з Вами! До зустрічі в Atoll Holding.

ТОВ «Автотрейдінг АГ»

Київ, пр-т Берестейський 67

Економіст планово-економічного відділу

Автотрейдінг Атолл Груп займається дистрибуцією, продажем і сервісним обслуговуванням автомобілів та є одним з провідних експертів у виборі авто.

Наразі ми шукаємо економіста планово-економічного відділу керуючої компанії групи Автотрейдінг.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Гідну заробітну плату;

  • Медичне страхування;

  • Зручне розташування офісу;

  • Гібридний формат роботи, який передбачає поєднання роботи в офісі та віддалено;

  • Робочий графік: Пн-Пт з 09:00-18:00.

Основні вимоги:

  • Повна вища економічна освіта або студенти магістратури економічних спеціальностей;

  • Бажаний досвід роботи на аналогічній посаді;

  • Знання основ бухгалтерського та управлінського обліку;

  • Досвід роботи в 1С7, 1С8;

  • Впевнений користувач Excel (вміння використовувати основні та логічні функції, робота зі зведеними таблицями, діаграмами);

  • Відповідальність, уважність до деталей, аналітичний склад розуму, комунікабельність, порядність, пунктуальність.

Додаткові переваги:

  • Досвід з ведення управлінського обліку (знання основних форм: BS, P&L, CF та суті управлінської фінансової звітності), бюджетування та фінансового аналізу;

  • Вміння працювати з Power Point (підготовка презентацій), Power Query та Power BI.

Основні обов’язки:

  • Ведення управлінського обліку керуючої компанії в 1С;

  • Збір, детальна перевірка та зведення управлінських звітів, інших розрахунків групи компаній Автотрейдінг;

  • Складання основних та додаткових управлінських звітів керуючої компанії;

  • Участь у проведенні аналізу результатів діяльності компаній: впливу кількісних та фінансових показників, відхилень від плану та динаміки у порівнянні з попередніми періодами;

  • Складання різних зведених звітів по групі компаній за даними 1С, підготовка даних на запит керівництва;

  • Аналіз дебіторської заборгованості групи компаній;

  • Підготовка бюджету керуючої компанії за встановленою формою;

  • Участь у процесі бюджетування групи компаній: підготовка даних для розробки нормативів та цільових показників для планування;

  • Участь у внесенні змін до управлінського обліку, створенні нових звітів, розробці та оновленні інструкцій з ведення управлінського обліку.

Якщо Вас зацікавила вакансія — надсилайте своє резюме! Будемо раді бачити Вас у нашій команді!

1-й Автоцентр SKODA

м. Київ, пр-т Берестейський, 67

Майстер-приймальник ділянки технічного обслуговування

Заробітна плата: 45 000 - 50 000 грн

Вимоги до кандидата:

  • Знання технічних характеристик автомобілів, їх будови та правил експлуатації

  • Знання технології проведення ремонтних та сервісних робіт

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років

  • Досвід робити з первинним бухгалтерським документообігом

  • Досвід роботи з програмним продуктом 1С Підприємство

  • Досвід роботи з програмними продуктами Microsoft

  • Впевнений користувач програмним продуктом ETKA

  • Впевнений користувач програмними продуктами ElsaPro

  • Впевнений користувач ПК та периферійними пристроями

  • Водійські права категорії В, практичний досвід керування автомобілем

Обов’язки:

  • Приймання автомобілів на сервісне обслуговування і ремонт

  • Складання наряду-замовлення

  • Супровід та контроль замовлення клієнта

  • Консультування клієнтів за телефоном (вартість технічного обслуговування та ремонту тощо)

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії

  • Офіційна заробітна плата 45 000 - 50 000 грн

  • Позмінний графік роботи

  • Забезпечення спецодягом, комфортні умови праці

  • Можливість розвиватися

    Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Автослюсар розвал - сходження, шиномонтажник

Заробітна плата: від 35 000 грн (заробітна плата залежить від виробітку)

Вимоги до кандидата:

  • Базові знання будови  та принципів роботи автомобіля

  • Практичні навички налаштування розвалу-сходження

  • Практичні навички з ремонту та обслуговування ходової частини автомобіля, гальмівної системи та системи охолодження

  • Практичні навички для проведення шиномонтажних робіт

  • Вміння користуватися спеціалізованим обладнанням

  • Досвід роботи на СТО від одного року

Обов'язки:

  • Проведення комплексної діагностики розвалу-сходження

  • Налаштування та корекція кутів розвалу з використанням спеціалізованого обладнання

  • Проведення планових ТО та ремонту систем автомобіля

  • Проведення шиномонтажних робіт

Умови роботи:

  • Спецодяг

  • Гнучкий графік роботи

  • Розмір заробітної плати від 35 000 грн (залежить від виробітку)

    Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Автомаляр

Заробітна плата: від 40 000 грн (заробітна плата залежить від виробітку)

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи на станції технічного обслуговування від 2-х років

  • Професійно-технічна освіта

  • Знання технології фарбування та підготовки до фарбування автомобілів

Обов’язки:

  • Фарбування та полірування кузова автомобілів

Умови роботи:

  • Гнучкий графік роботи

  • Профільне навчання

  • Спецодяг

  • Розмір заробітної плати від 40 000 грн (залежить від виробітку)

    Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Автоелектрик-діагност

Заробітна плата: від 35 000 грн (заробітна плата залежить від виробітку)

Вимоги до кандидата:

  • Поглиблені знання принципів роботи автомобіля і системи електрообладнання

  • Практичні знання для проведення комп’ютерної діагностики на спеціалізованому обладнанні

  • Вміння здійснювати пошук несправностей з подальшим їх усуненням

  • Практичні знання та досвід роботи з електрообладнанням автомобілів групи VAG

  • Досвід роботи на СТО не менше 5-ти років

Умови роботи:

  • Гнучкий робочий графік

  • Профільне навчання

  • Спецодяг

  • Розмір заробітної плати від 35 000 грн (залежить від виробітку)

    Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Адміністратор відділу в автосалон

Вимоги до Кандидата:

  • Вища освіта

  • Досвід роботи на адміністративній посаді від 2-х років

  • Знання програми 1С

  • Знання страхових продуктів

  • Впевнений користувач ПК

  • Претендент на дану посаду має бути комунікабельним, акуратним, уважним до дрібниць, пунктуальним, гарним виконавцем, вміти працювати в команді і бути приязним.

    Функціональні обов’язки:

  • Ведення діловодства

  • Ведення первинного бухгалтерського обліку в 1С

  • Оформлення страхових полісів

  • Формування пакету документів, що супроводжують угоду з продажу автомобіля

  • Ведення звітності

  • Формування прайс-листів на автомобілі

  • Прийом та перерозподіл дзвінків.

    Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування

  • Заробітна плата  25000 грн (ставка + бонусна частина)

  • Графік роботи позмінний з 9:00 до 18:00 (два вихідних на тиждень)

  • Можливість кар'єрного зростання.

    Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!

Будемо раді співпраці з Вами.

Дилерський центр "Авто-Київ"  

Київ,  пр-т Берестейський 67, метро Нивки

Автослюсар

ДП «Авто-Київ» офіційний дилер автомобілів SEAT В Україні.

Підприємство працює з 2003 року і входить до складу групи компаній «Атолл Холдінг», яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.

Вимоги до Кандидата:

  • Досвід роботи автослюсарем, бажано з автомобілями концерну VAG;

  • Знання будови автомобіля, принципів роботи його основних систем;

  • Вміння використовувати діагностичне обладнання та інструменти;

  • Уважність до деталей та вміння працювати в команді.

Обов'язки:

  • Проведення технічного обслуговування автомобілів;

  • Діагностика несправностей та планові ремонти автомобільної техніки;

  • Забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Комфортні умови праці;

  • П'ятиденний робочий тиждень з 9:00-18:00;

  • Медичне страхування.

Автоелектрик - діагност

ДП «Авто-Київ» офіційний дилер автомобілів SEAT В Україні.

Підприємство працює з 2003 року і входить до складу групи компаній «Атолл Холдінг», яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.

Вимоги до Кандидата:

  • Наявність відповідного досвіду роботи, бажано з автомобілями концерну VAG;

  • Вміння аналізувати несправності;

  • Знання принципів побудови електросхем автомобіля та вміння їх читати;

  • Здатність ефективно працювати в команді та виконувати поставлені завдання вчасно та якісно.

Обов'язки:

  • Діагностування електронних компонентів автомобілів сімейства VAG за допомогою спеціального діагностичного обладнання;

  • Проведення збирання/розбирання авто в ході діагностичних робіт;

  • Монтаж додаткових систем захисту автомобіля (сигналізацій, протиугонних систем). 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Комфортні умови праці;

  • П'ятиденний робочий тиждень з 09:00-18:00;

  • Медичне страхування.

Київ, пр-т Берестейський 67

Системний адміністратор з управління ІТ-інфраструктурою

Шукаємо системного адміністратора для підтримки та розвитку IT-інфраструктури. Позиція передбачає роботу з комплексними системами, налаштування та оптимізацію інфраструктури, а також участь у стратегічному плануванні IT-проектів. Якщо ви готові взяти на себе відповідальність за управління системами, хочете розвивати технічні можливості бізнесу та вдосконалюватися як професіонал, ця вакансія для Вас.

Вимоги до Кандидата:

  • Досвід роботи на посаді системного адміністратора від 5 років;

  • Англійська мова на рівні для роботи з технічною документацією;

  • Впевнені знання ОС Windows Server та Linux (Debian, Ubuntu, CentOS, Alpine);

  • Досвід роботи з M365, Active Directory/EntraID (hybrid), Exchange (on-prem/Online), VMWare vSphere, VMWare Cloud Director;

  • Навички адміністрування баз даних та високодоступних кластерів (MS SQL/Postgres/MySQL/MariaDB);

  • Досвід роботи з мережами та мережевим обладнанням (Cisco, MikroTik, Ubiquiti);

  • Розуміння принципів контейнеризації та досвід роботи з Docker, Docker Compose, Kubernetes;

  • Знання мережевих протоколів та налаштування мережевої інфраструктури (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN (IPSec, Wireguard, L2TP/IPSec));

  • Розуміння концепцій інформаційної безпеки, управління доступом та політик безпеки; навички роботи з системами безпеки;

  • Розуміння концепції Observability; досвід роботи з системами моніторингу, агрегації журналів та візуалізації (Zabbix, Prometheus, Grafana, Loki);

  • Навички автоматизації рутинних задач за допомогою скриптів (PowerShell, Bash);

  • Знання концепцій Immutable Infrastructure та Infrastructure as Code;

  • Досвід роботи з системами резервного копіювання та відновлення (Veeam тощо);

  • Проактивність, ініціативність та відповідальність;

  • Комінікабельність, досвід роботи в команді;

  • Аналітичний склад розуму, здатність до самоорганцізації, навички тайм-менеджменту, вміння швидко приймати рішення в стресових ситуаціях.

Додаткові переваги:

  • Сертифікації (Microsoft, CompTIA, Linux Foundation, тощо);

  • Знання хмарних технологій (Azure, AWS);

  • Досвід роботи з інструментами CI/CD;

  • Розуміння принципів DevOps та SRE;

  • Досвід роботи з Terraform для інфраструктурних проектів;

  • Досвід роботи з Ansible, DSC;

  • Навички роботи з системами звітності M.E.Doc, Fredo;

  • Навички роботи з обліковими системами BAS/1C.

Обов’язки:

  • Адміністрування розподіленої IT-інфраструктури групи компаній; друга лінія підтримки сервісів;

  • Оптимізація та автоматизація процесів IT-інфраструктури;

  • Резервне копіювання та відновлення даних;

  • Планування та проектування разом з командою IT-інфраструктури та сервісів;

  • Моніторинг, підтримка та усунення несправностей у роботі систем;

  • Розробка та впровадження заходів з інформаційної безпеки;

  • Документування сервісів, процесів та інфраструктури.

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Зручне розташування офісу біля ст.м. Нивки;

  • Гібридний формат роботи, який передбачає поєднання роботи в офісі та віддалено;

  • Гнучкий графік роботи.

Якщо наші вимоги збігаються з Вашим досвідом та навичками, будемо раді розглянути Ваше резюме!

Єврокар, ПрАТ

Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, будинок 46

Розробник IT Enterprise

Ми запрошуємо в команду фахівця, який готовий взятися за важкі завдання та спільно з нами вдосконалювати нашу систему. Ми пропонуємо можливість працювати в сучасному середовищі, в команді професіоналів, які розуміють важливість технічного вдосконалення та інтеграцій для успішного розвитку бізнесу.

Необхідні навички та досвід:

  • Вища освіта у сфері інформаційних технологій, комп’ютерних наук або суміжних галузях;

  • Досвід роботи від 1 року у впровадженні та налаштуванні ERP-систем, розробці програмного забезпечення або аналогічних проєктів;

  • Знання мов програмування SQL (T-SQL буде перевагою), C# (.NET 3.5/4.0/4.5/5/ASP.NET, .NET Core) та Python;

  • Досвід роботи з базами даних MSSQL, HTTP-запитами (GET, POST);

  • Розуміння принципів S.O.L.I.D. та шаблонів проєктування;

  • Досвід інтеграції через API REST/SOAP або oAuth 2.0;

  • Навички роботи з конструктором форм, інтерфейсів, методами RRT у платформі IT-Enterprise;

  • Навички розробки та налаштування бізнес-процесів через Force BPM;

  • Навички документування вимог користувачів, технічної документації;

  • Англійська мова — на рівні читання та розуміння технічної документації;

  • Вміння працювати в команді та ефективно взаємодіяти з іншими відділам.

Обов’язки:

  • Розробка та налаштування ERP IT-Enterprise відповідно до вимог бізнесу;

  • Тестування, усунення помилок;

  • Інтеграція програмного забезпечення з внутрішніми системами, базами даних, API;

  • Налаштування бізнес-процесів та форм;

  • Моніторинг та оптимізація продуктивності ERP-системи;

  • Взаємодія з іншими розробниками та зацікавленими сторонами для вирішення технічних завдань.

Ми пропонуємо:

  • Цікаві та викликові проєкти для впровадження нових технологій;

  • Комфортну робочу атмосферу та дружній колектив;

  • Стабільну, своєчасну заробітну плату (без затримок, в чітко визначені дати);

  • Графік роботи: Пн-Пт з 9:00–18:00;

  • Можливісь працювати віддалено або в гібридному форматі;

  • Офіс в Києві поруч з метро Нивки, облаштований генератором та бомбосховищем.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди  надсилайте своє резюме!

ТОВ «Євро Лоджістікс»

Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, 46

Вантажник

Ми шукаємо відповідальну та організовану людину, яка готова приєднатися до нашої команди.

Наші очікування від Кандидата:

  • Бажаний досвід роботи на складах;

  • Уважність та вміння працювати в команді.

Що ми пропонуємо Кандидату :

  • Офіційне працевлаштування;

  • Комфортні умови праці;

  • Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 17:30;

  • Корпоративну розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп.

Основні обов’язки:

  • Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт;

  • Складування та переміщення вантажів;

  • Дотримання правил проведення складських операцій.

Якщо Ви маєте бажання приєднатися до нашої команди та працювати у стабільній та перспективній компанії, надсилайте своє резюме.

Ми з нетерпінням чекаємо на Ваш відгук!

ТОВ «Єврокар»

Київ, проспект Берестейський 67

Адміністратор відділу документообігу

Вимоги до Кандидата:

  • Повна або базова вища технічна освіта;

  • Досвід роботи на адміністративній або бухгалтерській посаді від 2-х років;

  • Навички роботи з продуктами Google, 1С 7.7, Microsoft Excel, Microsoft Word або іншими обліковими системами;

  • Розуміння основ документообігу та оформлення первинної бухгалтерської документації.

  • Володіння навичками ділового спілкування.

Особисті якості:

  • Уважність, відповідальність, старанність;

  • Комунікабельність та вміння ефективно працювати в команді;

  • Організованість та самостійність у виконанні завдань;

  • Наполегливість у досягненні результатів;

  • Готовність проявляти ініціативу та пропонувати нові ідеї для покращення роботи.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Комфортну робочу атмосферу та дружній колектив;

  • Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 09.00−18.00;

  • Комфортний офіс та зручне розташування неподалік ст.м. Нивки.

Обов’язки:

  • Ведення діловодства та первинного бухгалтерського обліку в програмі 1С;

  • Формування пакету документів, що супроводжують угоди (наприклад, продаж автомобілів);

  • Робота з прайс-листами;

  • Обробка вхідних дзвінків;

  • Комунікація з дилерською мережею.

Чекаємо на Ваш відгук!

Спеціаліст з планування виробництва

Обов'язки:

  • Ведення електронного складу автомобілів;

  • Оперативне вирішення розбіжностей між складами;

  • Підготовка необхідних документів для завантаження.

Вимоги до Кандидата:

  • Повна або базова вища технічна освіта (магістр, спеціаліст);

  • Досвід роботи не менше 2-ох років;

  • Розуміти основи документообігу;

  • Впевнений користувач продуктів Google (Google Sheets), Microsoft Exel (продвинутий рівень), Microsoft Word,  PowerPoint , 1C 7.7 або інші облікові системи;

  • Володіти діловою етикою спілкування; 

  • Вміння управляти часом, відповідально відноситись до своїх обов'язків;

  • Здатність швидко адаптуватися до нових потреб та змін; 

  • Вміти чітко і своєчасно виконувати поставлену задачу;

  • Вільне володіння українською мовою;

  • Додатковою перевагою буде знання англійської мови на рівні B1/B2.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;

  • Конкурентні умови праці;

  • Медичне страхування після закінчення випробувального терміну;

  • Графік роботи: Пн-Пт з 9:00-18:00;

  • Зручне розташування офісу біля ст.м. Нивки;

Якщо Ви маєте бажання приєднатися до нашої команди та зробити свій внесок у розвиток нашого бренду, будемо раді отримати Ваше резюме!

Зв’язатися з нами