
Наші вакансії
Атолл Дбає. Ми – сучасна компанія, яка піклується про своїх співробітників. Для нас важливі здорові колективні відносини та постійне вдосконалення нашої корпоративної культури, яка створює комфортні умови праці.
Атолл Надихає. У наших співробітників є перспективи професійного розвитку та кар'єрного зростання, бо компанія надає можливість брати участь у тренінгах, курсах і семінарах, а також реалізовувати свої ідеї та проєкти. Атолл Холдінг невпинно розвивається у напрямках інформаційних технологій, девелопменту та автомобільного бізнесу. Ми постійно знаходимось у русі за інноваціями, розвитком та поліпшенням того, що є зараз.
Атолл Мотивує. Ми пропонуємо конкурентоспроможну заробітну плату та соціальні гарантії.
Атолл Гарантує. Робота над цікавими передовими бізнес-проєктами, підтримка ініціатив, можливість реалізувати свій потенціал та досягти вершин у сфері, яку любите.
Атолл Сприяє. Якщо ви невпевнені, чим хочете займатись та в чому ваша сила, але жадаєте бути продуктивними та успішними, Атолл Холдінг допоможе вам знайти ваше покликання та реалізуватися в потрібному напрямку. Наше кредо - створити всі умови для того, щоб кожен співробітник зміг реалізувати свій потенціал і знайти своє покликання.
Декілька порад для майбутніх співробітників від Атолл Холдінг:
Розкажіть про свої інтереси та здібності на співбесіді. Рекрутер допоможе вам зрозуміти, які посади та проєкти можуть бути вам цікавими.
Будьте активні в компанії. Беріть участь у корпоративних заходах, пропонуйте свої ідеї та проєкти.
Не бійтеся експериментувати. Пробуйте різні напрямки діяльності, щоб знайти те, що вам найбільше подобається.
Помилятися – це ок! Не помиляються тільки ті, хто не діє! Головне, проаналізувати, визнати свої помилки та зробити правильні висновки. Атолл Холдінг це дуже цінує.
Ми з нетерпінням чекаємо співпраці саме з Вами! До зустрічі в Atoll Holding.
ТОВ «Автотрейдінг АГ»
Київ, пр-т Берестейський 67
Фахівець з впровадження стандартів в продажах дилерських центрів
50 000 — 60 000 ₴
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
Своєчасну заробітну плату;
Дружній колектив та комфортні умови праці;
Менеджмент, який вітає і підтримує прагнення до розвитку і застосування нового ефективного досвіду;
Графік роботи: Пн-Пт з 9:00-18:00;
Гібридний формат роботи;
Медичне страхування.
Вимоги до кандидата:
Досвід роботи не менше 5 років;
Навчання в сфері продаж, переговорів, маркетингу, управління персоналом, публічних виступів, тощо (курси, тренінги, воркшопи) - буде перевагою;
Знання технології продажів, психологія продажів, бізнес-процесне управління, побудова мотиваційних програм;
Уміння працювати з аналітикою (на рівні користувача та постановщика задачі), розуміння основ маркетингу;
Уміння організовувати команди та сприяти досягенню результату;
Розробка та впровадження стандартів, скриптів, проведення навчань та workshops, коучинг;
Готовність до відряджень;
Наявність водійського посвідчення кат. "В"
Завдання й обов’язки:
Розвивати та покращувати продажі в дилерських центрах;
Брати участь у налаштуванні продажів при відкритті нових автосалонів;
Покращувати використання CRM системи;
Впроваджувати онлайн-продажі автомобілів;
Коучінг, розвиток та навчання відділів продажів;
Покращення роботи по проактивним контактам;
Розробка та впровадження скриптів;
Розробка та впровадження системи моніторингу результатів продажів.
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме! Будемо раді співпраці з Вами.
Harley-Davidson
Київ, пр-т Берестейський 67
Дніпро, смт Слобожанське, вул. Дружби 3 А
Менеджер ЗЕД
30000-40000 ₴
Київ, пр-т. Берестейський 67
Вимоги до Кандидата:
Вища освіта;
Досвід роботи від 1-го року;
Знання 1С:8 (базовий рівень);
Знання принципів закупівлі товарів, їх аналізу та ціноутворення;
Володіння англійською мовою на рівні Upper-Intermediate, із фокусом на письмову комунікацію;
Бажано наявність водійського посвідчення кат. «А» або «В».
Обов’язки:
Супроводження ЗЕД діяльності підприємства;
Робота з бухгалтерською документацією при отриманні товару від постачальників;
Допомога в організації, участь в івентах компанії та створенні контенту;
Закупівля товарів для салону Harley-Davidson Kyiv та Dnipro;
Підготовка та оформлення товаросупровідних документів;
Робота з товаром: участь у прийманні товарів від постачальників, проведенні інвентаризацій;
Підготовка документів до сертифікації мотоциклів Harley-Davidson;
Створення карток товарів в 1С:8, та наповнення опису товару;
Підготовка звітів за необхідності.
Ми пропонуємо:
Роботу зі світовим брендом мотоциклів Harley-Davidson;
Участь в івентах та виставках компанії;
Перспективу кар'єрного зростання;
Роботу в команді однодумців;
Можливість спілкуватися з лідерами думок в галузі;
Офіційне працевлаштування;
Знижки та бонуси від компанії;
Міжнародні відрядження;
Онлайн навчання на постійній основі, яке дозволить підвищити професійний рівень;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 10:00 до 19:00;
Гібридний формат роботи, який передбачає поєднання роботи в офісі та віддалено.
Приєднайтесь до нашого колективу та станьте частиною легенди Harley-Davidson!
Менеджер з продажу мотоциклів Harley-Davidson
25000-70000 ₴
Київ, пр-т Берестейський 67
Наша команда складається з фахівців, які люблять мотоцикли та прагнуть надати клієнтам найкращий сервіс.
Запрошуємо на роботу Менеджера з продажу мотоциклів, який поділятиме нашу пристрасть до мототехніки.
Вимоги до Кандидата:
Досвід роботи у сфері торгівлі авто/мото технікою або у суміжних напрямках від 2-х років;
Знання пакета програм Microsoft Office;
Бажано володіння англійською мовою на рівні Intermediate;
Досвід роботи з 1С буде перевагою;
Бажано наявність водійського посвідчення кат. "А";
Висока самоорганізація та орієнтація на результат.
Обов'язки:
Виконання планів з продажу мотоциклів, одягу та аксесуарів Harley-Davidson;
Робота з клієнтами: консультації по телефону та в салоні;
Робота з первинною бухгалтерською документацією під час передачі товару клієнту;
Обробка заявок інтернет-магазину;
Викладка товарів у торговому залі, участь у проведенні інвентаризацій;
Проведення тест-райдів мотоциклів Harley-Davidson.
Ми пропонуємо:
Високу та стабільну заробітну плату;
Комфортні умови праці;
Корпоративні знижки для працівників;
Роботу зі світовим брендом;
Перспективу кар'єрного зростання у компанії;
Онлайн навчання, яке дозволить ознайомитися з товаром Harley-Davidson;
Офіційне працевлаштування;
Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 10:00 до 19:00.
Приєднайтесь до нашого колективу та станьте частиною легенди Harley-Davidson!
Ignis power
Київ, пр-т Берестейський 67
Електрик
Компанія пропонує:
Цікаву та динамічну роботу;
Офіційне працевлаштування;
Конкурентну заробітну плату;
Корпоративне авто, інструмент та обладнання для виконання робіт;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 10.00-19.00
Вимоги до Кандидата:
Досвід роботи від 2 років (електромонтаж та експлуатація);
Знання основ електротехніки та електроніки;
Знання схем живлення побутових та цивільних будівель і споруд;
Знання технічних вимог до монтажу і прокладки електричної проводки;
Знання ПУЕ, ПТЕЕС та ПБЕЕС в обсязі «3» гр. електробезпеки;
Вміння читати електричні схеми, схеми комутації та розподільчих пристроїв змінного та постійного струму;
Вміння користуватись електроінструментом та вимірювальними приладами;
Водійське посвідчення Кат. «В»;
Функціональні обов’язки:
Монтаж систем енегроавтономності (інвертори, аккумуляторні батареї);
Підключення систем енергоавтономності до електричної схеми (розподільчого щитка) квартири, приватного будинку, магазину, тощо;
Встановлення (модернізація) розподільчого щитка під систему енергоавтономності квартири, приватного будинку, магазину тощо;
Монтаж та підключення сонячних панелей;
Підключення електрогенераторів до систем автономності;
Обслуговування систем автономності та електричної частини електрогенераторів.
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме! Будемо раді співпраці з Вами.
1-й Автоцентр SKODA
м. Київ, пр-т Берестейський, 67
Майстер-приймальник
Обов’язки:
· Приймання автомобілів на сервісне обслуговування і ремонт
· Складання наряду-замовлення
· Супровід та контроль замовлення клієнта
· Консультування клієнтів за телефоном (вартість технічного обслуговування та ремонту тощо)
Вимоги:
· Знання технічних характеристик автомобілів, їх будови та правил експлуатації
· Знання технології проведення ремонтних та сервісних робіт
· Досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років
· Досвід робити з первинним бухгалтерським документообігом
· Досвід роботи з програмним продуктом 1С Підприємство
· Досвід роботи з програмними продуктами Microsoft
· Впевнений користувач програмним продуктом ETKA
· Впевнений користувач програмними продуктами ElsaPro
· Впевнений користувач ПК та периферійними пристроями
· Водійські права категорії В, практичний досвід керування автомобілем
Умови роботи:
· Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії
· Офіційна заробітна плата в середньому 30000 - 50000 грн
· Позмінний графік роботи
· Забезпечення спецодягом, комфортні умови праці
· Можливість бронювання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Гарантійний інспектор
Обов’язки:
· Приймання автомобілів на гарантійне обслуговування
· Оформлення супровідних документів
· Перевірка та контроль якості виконаних робіт
Вимоги:
· Знання технічних характеристик автомобілів, їх будови та правил експлуатації
· Знання технології проведення ремонтних та сервісних робіт
· Досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років
· Досвід робити з первинним бухгалтерським документообігом
· Досвід роботи з програмним продуктом 1С Підприємство
· Досвід роботи з програмними продуктами Microsoft
· Впевнений користувач програмним продуктом ETKA
· Впевнений користувач програмними продуктами ElsaPro
· Впевнений користувач ПК та периферійними пристроями
· Водійські права категорії В, практичний досвід керування автомобілем
Умови роботи:
· Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії
· Офіційна заробітна плата в середньому 30000 - 50000 грн
· Графік роботи з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00
· Забезпечення спецодягом, комфортні умови праці
· Можливість бронювання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Автослюсар розвал-сходження, шиномонтажник
Вимоги:
· Базові знання будови та принципів роботи автомобіля
· Практичні навички налаштування розвалу-сходження
· Практичні навички з ремонту та обслуговування ходової частини автомобіля, гальмівної системи та системи охолодження
· Практичні навички для проведення шиномонтажних робіт
· Вміння користуватися спеціалізованим обладнанням
· Досвід роботи на СТО від двох років
Обов'язки:
· Проведення комплексної діагностики розвалу-сходження
· Налаштування та корекція кутів розвалу з використанням спеціалізованого обладнання
· Проведення планових ТО та ремонту систем автомобіля
· Проведення шиномонтажних робіт
Умови роботи:
· Спецодяг
· Гнучкий графік роботи
· Розмір заробітної плати 30000 - 90000 грн (залежить від виробітку)
· Можливість бронювання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Автоелектрик-діагност
Вимоги:
· Поглиблені знання принципів роботи автомобіля і системи електрообладнання
· Практичні знання для проведення комп’ютерної діагностики на спеціалізованому обладнанні
· Вміння здійснювати пошук несправностей з подальшим їх усуненням
· Практичні знання та досвід роботи з електрообладнанням автомобілів групи VAG
· Досвід роботи на СТО не менше двох років
Умови роботи:
· Спецодяг
· Гнучкий графік роботи
· Розмір заробітної плати 30000 - 90000 грн (залежить від виробітку)
· Можливість бронювання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Хостес (адміністратор залу)
Обов'язки:
Зустріч відвідувачів салону
Спілкування з клієнтами в доброзичливій діловій формі
Надавати клієнтам первинну загальну консультацію
Проводити анкетування, заповнювати листи опутування відвідувачів
Вести облік відвідувань клієнтами автосалону
Вимоги:
Повна або неповна вища освіта
Уміння професійно організувати діалог та процес спілкування з клієнтами
Приємна зовнішність та впевненість у собі
Доброзичливість та комунікабельність
Функціональні обов’язки:
Умови роботи:
Офіційне працевлаштування
Заробітна плата 14000 грн
Графік роботи позмінний з 9:00 до 18:00 з понеділка по суботу (два через два)
Можливість кар'єрного зростання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Маркетолог
1-й Автоцентр SKODA у пошуку Маркетолога
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Стабільну роботу у надійній компанії;
Дружню атмосферу та підтримку команди;
Графік роботи: Пн-Пт з 09:00—18:00;
Зручне місце роботи поруч зі ст. м. Нивки.
Вимоги до Кандидата:
Вища освіта;
Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років (робота у автомобільній сфері буде перевагою);
Знання інструментів та технологій маркетингу (включаючи Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, PPC, SMM, email-маркетинг, SEO-оптимізація);
Досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, Сервіси Google, 1-С, Adobe, Canva);
Досвід самостійного запуску рекламних кампаній в Google Ads, META Ads;
Вміння працювати з графічними редакторами буде перевагою;
Розуміння, як позиціонувати продукт/послугу у комунікаціях;
Бізнес-орієнтоване мислення та аналітичний підхід;
Вміння працювати в команді та розвинені комунікаційні навички, організованість, ініціативність та прагнення до розвитку;
Ефективний тайм-менеджмент.
Обов’язки:
Участь у розробці та реалізації маркетингової стратегії;
Комплексна розробка та впровадження маркетингових кампаній: створення та розміщення реклами (offline, online), проведення акцій та інших промо-заходів спрямованих на збільшення продажів автомобілів, послуг сервісу та популярності 1-й Автоцентр Skoda;
Аналіз ринку, конкурентів, поведінки споживачів;
Розробка, управління та запуск проєктів дилерського центру;
Розвиток соціальних мереж;
Взаємодія з підрядниками та партнерами в рамках маркетингової активності;
Розробка та управління бюджетом маркетингових кампаній;
Аналіз та оцінка ефективності маркетингових кампаній та звітність про результати.
Якщо Вас зацікавила вакансія, надсилайте своє резюме — з нетерпінням чекаємо на Ваш відгук!
Дилерський центр "Авто-Київ"
Київ, пр-т Берестейський 67, метро Нивки
Автослюсар
ДП «Авто-Київ» офіційний дилер автомобілів SEAT В Україні.
Підприємство працює з 2003 року і входить до складу групи компаній «Атолл Холдінг», яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.
Вимоги до Кандидата:
Досвід роботи автослюсарем, бажано з автомобілями концерну VAG;
Знання будови автомобіля, принципів роботи його основних систем;
Вміння використовувати діагностичне обладнання та інструменти;
Уважність до деталей та вміння працювати в команді.
Обов'язки:
Проведення технічного обслуговування автомобілів;
Діагностика несправностей та планові ремонти автомобільної техніки;
Забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
П'ятиденний робочий тиждень з 9:00-18:00;
Медичне страхування.
Автоелектрик - діагност
ДП «Авто-Київ» офіційний дилер автомобілів SEAT В Україні.
Підприємство працює з 2003 року і входить до складу групи компаній «Атолл Холдінг», яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.
Вимоги до Кандидата:
Наявність відповідного досвіду роботи, бажано з автомобілями концерну VAG;
Вміння аналізувати несправності;
Знання принципів побудови електросхем автомобіля та вміння їх читати;
Здатність ефективно працювати в команді та виконувати поставлені завдання вчасно та якісно.
Обов'язки:
Діагностування електронних компонентів автомобілів сімейства VAG за допомогою спеціального діагностичного обладнання;
Проведення збирання/розбирання авто в ході діагностичних робіт;
Монтаж додаткових систем захисту автомобіля (сигналізацій, протиугонних систем).
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
П'ятиденний робочий тиждень з 09:00-18:00;
Медичне страхування.
Єврокар, ПрАТ
Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, будинок 46
Слюсар з механоскладальних робіт
17 000 — 19 000 ₴
«ПрАТ Єврокар» є офіційним виробником автомобілів Skoda в Україні
та одним з найбільших виробників легкових автомобілів в Україні.
Ось тут більше про нас: https://www.skoda-auto.ua/company/skoda-prat-eurocar
Ми пропонуємо:
Стабільну роботу у надійній компанії;
Комфортні умови праці;
Офіційне працевлаштування;
Службову розвозку для співробітників з м. Ужгород та м.Чоп;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:30;
Корпоративні обіди, абонемент в спортзал та басейн.
Наші очікування від Кандидата:
Середня або вища технічна освіта;
Вміння розуміти технічну документацію;
Готовність до навчання;
Наявність водійського посвідчення кат. "В" буде додатковою перевагою;
Ініціативність, націленість на результат.
Чим ви будете займатись:
Робота на складальній лінії;
Виконання монтажних операцій по складанню автомобіля.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди надсилайте своє резюме.
Електрик цеху
17 000 — 19 000 ₴
Запрошуємо Вас долучитися до нашої команди.
Ми пропонуємо:
Стабільну роботу у надійній компанії;
Комфортні умови праці;
Офіційне працевлаштування;
Службову розвозку для співробітників з м. Ужгород та м.Чоп;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:30;
Корпоративні обіди, абонемент в спортзал та басейн.
Наші очікування від кандидата:
Досвід роботи на позиції електрика від 3-х років;
Середня, технічна освіта;
3-тя група допуску, перевагою буде 4-та група;
Відповідальність, результативність, вміння працювати в команді.
Функціональні обов’язки:
Обслуговування силових мереж та освітлення, кабельних ліній електродвигунів,
щитового обладнання;
Забезпечення безперебійної експлуатації та справної роботи електрообладнання.
Надсилайте своє резюме. Ми будемо раді бачити Вас у нашій команді!
Менеджер з продажу логістичних послуг
Ми пропонуємо:
Офіційне оформлення;
Роботу в стабільній компанії;
Дружній колектив та комфортні умови праці;
Безкоштовні обіди;
Можливість безкоштовно відвідувати басейн та спортивний зал;
Службову розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп.
Графік роботи: Пн-Пт з 09:00—17:30.
Пропонуємо різний формат роботи: віддалений, гібридний, в офісі;
Місце роботи: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, будинок 46
Наші очікування від Кандидата:
Досвід роботи у продажах логістичних послуг від 1–3 років. Досвід роботи в міжнародній
логістиці буде перевагою;
Вільне володіння англійською мовою;
Додаткове знання угорської чи словацької буде перевагою;
Знання специфіки транспортних процесів (FOB, CIF, митні процедури);
Навички роботи з онлайн-інструментами для логістики;
Високий рівень володіння ПК - вміння модерувати і вести сайт.
Чим ви будете займатись:
Пошук і залучення клієнтів для логістичних послуг (наприклад, морська, залізнична та автомобільна логістика, контейнерні перевезення,
термінальні послуги тощо);Підготовка комерційних пропозицій і презентацій;
Проведення переговорів із клієнтами через онлайн-канали (Microsoft Teams,
електронна пошта);
Аналіз ринку та конкурентів для оптимізації продажів;
Ведення сайту,CRM-системи для відстеження угод.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди надсилайте своє резюме
із зазначеним рівнем заробітної плати!
Різноробочий (Прибиральник)
10 000 ₴
Запрошуємо Вас долучитися до нашої компанії.
Очікування від Кандидата:
Відповідальність та організованість;
Вміння працювати в команді.
Функціональні обов’язки:
Прибирання території та санітарно-побутових приміщень;
Підсобні та допоміжні роботи на виробничих дільницях та будівельних майданчиках.
Ми пропонуємо:
Стабільну роботу у надійній компанії;
Офіційне працевлаштування;
Корпоративні обіди;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 08:00 до 15:00.
Місце роботи: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Соломоново.
Чекаємо на Ваш відгук.
ТОВ «Євро Лоджістікс»
Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, 46
Вантажник
Ми шукаємо відповідальну та організовану людину,
яка готова приєднатися до нашої команди.
Наші очікування від Кандидата:
Бажаний досвід роботи на складах;
Уважність та вміння працювати в команді.
Що ми пропонуємо Кандидату :
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 17:30;
Корпоративну розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп.
Основні обов’язки:
Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт;
Складування та переміщення вантажів;
Дотримання правил проведення складських операцій.
Ми з нетерпінням чекаємо на Ваш відгук!
Комірник
Ми шукаємо відповідальну та організовану людину, яка готова приєднатися до нашої команди.
Наші очікування від Кандидата:
Знати та вміти виконувати постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали щодо організації обліку товарно-матеріальних цінностей;
Вміти здійснювати організацію обліку товарно-матеріальних цінностей;
Розуміти форми первинної документації та порядок їх заповнення;
Розуміти стандарти та технічні умови на товарно-матеріальні цінності;
Знати види, розміри, марки, сортність та інші якісні характеристики товарно-матеріальних цінностей та норми їх витрат;
Знати схему документообігу;
Знання ПК на рівні користувача;
1С та подібні програми складського обліку.
Що ми пропонуємо Кандидату:
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 17:30;
Корпоративну розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп;
Можливість бронювання.
Обов’язки:
Оформлення документів на видачу товарно-матеріальних цінностей;
Участь у проведенні перевірки точності обліку товарно-матеріальних цінностей на складі;
Забезпечення обліку товарно-матеріальних цінностей та дотримання правил складських операцій;
Участь у проведенні інвентаризації та у підготовці звітів про роботу складу.
Чекаємо на Ваш відгук!